top of page
Login
Releasenote's 14 augustus 2024
Releasenotes - Support - 2024.8.3
Wensen:
Email, brief, SMS kunnen sturen naar klanten
Het is nu mogelijk om naar alle klanten een bericht te kunnen sturen. Met de filters die ook bij openstaande facturen zitten kan je ook een selectie op deze klanten maken. Dus klanten in een bepaalde workflow, alleen met openstaande facturen, debiteuren alleen met een bepaald openstaand bedrag etc.
We maken het hiermee mogelijk om je belangrijkste klanten eenvoudig te kunnen voorzien van belangrijke mededelingen die buiten de reguliere opvolging vallen. Enkele voorbeelden:
Prijswijzigingen eenvoudig aan je klanten doorgeven die ingaan met een nieuwe periode
Dagen dat je op een bepaalde dag gesloten bent
Een belangrijke gebeurtenis of een calamiteit waarvan je klanten direct op de hoogte moeten worden gesteld.
Net als bij de gebruikelijke berichten worden de verstuurde berichten als contact registratie opgeslagen.
Ook houden we bij of een bepaald bericht al verstuurd is zodat er geen dubbele berichten verstuurd kunnen worden.
Wanneer je kiest voor een brief wordt deze dus ook via de printstraat verstuurd naar het postadres. (is vestigingsadres tenzij er een postadres is ingevuld.
Wanneer je wil dat we een aantal layouts opnemen kan je contact opnemen via info@onlinebetalen.nl, dan richten we dit in.
Automatisch matchen bankmutaties
Verschillende verbeteringen in het automatisch matchen op factuurniveau
Wisselen contactregistratiesoort tekst behouden
Indien je wisselt van contactregistratie blijft de tekst nu behouden indien er sprake is van een sjabloon.
Na koppeling email met debiteur krijgt deze de status "gelezen"
Wanneer je gebruik maakt van de mailkoppeling en een ongelezen mail wordt gekoppeld, dan verandert de status van deze mail naar 'gelezen' nadat deze is verplaatst naar de map 'Verwerkt'.
Bug:
Mollie fout controleren
We hebben ervoor gezorgd dat de melding "Mollie fout controleren" niet meer op de actielijst terecht komt. Deze meldingen worden nu afgevangen en zullen wij rapporteren indien dit voor jullie van toepassing is.
Overzicht openstaande posten
Indien er incassokosten in rekening worden gebracht, leek het erop dat deze ook over niet vervallen facturen werd berekend. Dit is aangepast zodat het overzicht nu duidelijker is.
Releasenote maart 2021
Workflow
Betaalplan door debiteur zelf in te stellen
-
In een email (voor bijvoorbeeld een aanmaning) kan nu ook een button worden opgenomen, waarbij de debiteur zelf een betaalplan online kan ingeven die direct actief is. Ideaal in deze coronacrisis. De klant hoeft niet zelf het gesprek aan te gaan om een betalingsregeling te verzoeken, maar kan deze zelf instellen. Geen zogeheten walk-of-shame dus. Althans, wanneer u zelf in de sjablonen deze functie toepast. U kunt zelf aangeven middels een code welke betaalplan sjablonen u beschikbaar stelt. Eventueel kan de debiteur zelf een keuze maken uit de verschillende betaalplannen die u beschikbaar heeft gesteld. Zo biedt u uw debiteuren de mogelijkheid om aan hun verplichtingen te voldoen zonder dat het u extra administratie werkzaamheden kost. Indien een debiteur een betaalplan heeft ingesteld ontvang u vanzelfsprekend een bericht hierover. Incassotool handelt dit namelijk slim voor u af en bewaakt de regeling.
-
Indien u geen email adres hebt van een debiteur, of u stuurt ook herinneringen per brief naar uw debiteuren (hogere attentiewaarde), is ook mogelijk voor de debiteur met een QR code een regeling te starten.
-
Het is voor een debiteur mogelijk om zelf in de applicatie uitstel van betaling aan te vragen. Met een maximum van 2 maanden
Releasenote februari 2021
Functie
Sjablonen
-
Herstructureren variabelen
De variabelen voor een layout zijn op alfabetische volgorde gezet zodat de gebruiksvriendelijkheid is toegenomen om sjablonen te wijzigen. -
Variabelen toegevoegd welke te maken hebben met de opvolging van incassokosten
Email koppeling
-
Email nog eenvoudiger te koppelen
Wanneer er een email ontvangen is, en deze heeft betrekking op één of meerdere debiteuren die aan het debiteurendossier gekoppeld moet worden, dan kan is deze nu nog eenvoudiger te koppelen.
Indien een emailadres voorkomt bij meerdere debiteuren, dan kan er nu één óf meerdere debiteuren gekozen worden. De email kan dan ook tegelijkertijd bij meer debiteuren worden opgeslagen. -
Bij het koppelen van een email kan nu een keuze worden gemaakt om de email alleen te registreren, of er ook direct een actie van te maken.
-
Het is nu ook mogelijk om afbeeldingen te kopieren en te plakken met ctrl-c / ctrl-v in een contactregistratie. Hierdoor wordt het stukken eenvoudiger om informatie aan toe te voegen aan het debiteurendossier.
bottom of page