top of page

Releasenote 13 april 2025

  • Raymond Tournier
  • 14 apr
  • 2 minuten om te lezen

​Releasenotes - Support - 2025.4.1

Debiteuren - zonder boekhoudkoppeling

Automatisch aanmaken van gegevens bij zakelijke debiteuren Voor het gebruik van ons systeem is een e-mailadres vereist, omdat dit nodig is voor het inloggen en het gebruik van het klantenportaal. In ons platform kun je per debiteur eenvoudig onderscheid maken tussen afdelingen en contactpersonen. Dit maakt het systeem bijzonder flexibel, mits de juiste gegevens worden ingevuld.

Om handmatige handelingen te minimaliseren en processen verder te automatiseren, hebben we het automatisch aanmaken van gegevens uitgebreid. Voor particuliere debiteuren werd de contactpersoon al automatisch toegevoegd. Deze functionaliteit is nu ook beschikbaar voor zakelijke debiteuren.

Bij het aanmaken van een zakelijke debiteur wordt automatisch een afdeling ‘Administratie’ toegevoegd. Met deze gegevens kan uw debiteur, indien gewenstinloggen in het klantenportaal om gegevens in te zien, de status van openstaande facturen te controleren, en betalingen initiëren. U kunt natuurlijk zelf eenvoudig extra contactpersonen toevoegen, bijvoorbeeld wanneer er binnen de organisatie een andere financieel verantwoordelijke is. Het invoeren van nieuwe debiteuren is nu dus nog eenvoudiger en daarmee ook sneller!


Creditsafe verwijderd Het venster voor het opzoeken van bedrijfsgegevens via creditsafe is verwijderd. We gaan dit binnenkort vervangen door een nieuwe koppeling die we met Altares Dun & Bradstreet gaan maken. Dit zal in mei worden geïmplementeerd.

Email voor factuurverzending Er is een placeholder (informatietekst in een invulveld) geplaatst bij het veld email voor factuurontvangst. Debiteurenlijst De debiteurenlijst toont nu standaard alle debiteuren, en niet alleen de openstaande, zodat direct zichtbaar is of een debiteur al bestaat.

Debiteuren - met en zonder boekhoudkoppeling

Eenmalige actielijst Eenmalige acties die ingegeven zijn kunnen nu ingezien worden in zowel openstaande posten als in het scherm openstaande acties. Ook kunnen nu de eenmalige acties worden ingezien die in een eerdere stadium zijn afgerond . Dit kan door de slider "Toon afgeronde acties "aan" te zetten. Eenmalige acties kunnen nu ook eenvoudiger verwijderd worden. Namelijk in overzicht eenmalige acties als ook in het totaal overzicht met workflow acties. Eenmalige acties zijn acties die niet ontstaan zijn vanuit de workflow. Denk hierbij aan het toevoegen van een controleactie of een actie naar aanleiding van een automatische terugkoppeling van het systeem, zoals een onjuist e-mailadres, of een notificatie van nieuw ontvangen email van een klant.


Incassokosten berekening

Incassokosten volgens Belgische wetgeving

Wanneer er gekozen is voor een Belgische opdrachtgever of wanneer het filiaaladres in België is gevestigd, hanteren wij de Belgische staffel voor het berekenen van incassokosten. Deze kosten worden automatisch berekend op basis van de wettelijk vastgestelde tarieven in België, conform de geldende regelgeving.

Comments


bottom of page