top of page
Image by Domenico Loia

Functionaliteiten

Hier vindt u een overzicht van een aantal beschikbare functies van ons platform, georganiseerd in categorieën.

Ontdek en navigeer eenvoudig door de verschillende functionaliteiten om te zien hoe ons platform uw behoeften kan ondersteunen en uw bedrijfsdoelen kan helpen bereiken.

 

"Krijg sneller betaald door je debiteuren"

Omnichannel_kl

Omnichannel communicatie

Omnichannel communicatie is een belangrijke strategie om debiteuren op de meest effectieve manier te benaderen. Het betekent dat u verschillende kanalen gebruikt om te communiceren met uw klanten, aangepast aan hun individuele behoeften en voorkeuren. 

omni_edited.jpg
Paymet service provider

Koppel je eigen Payment Service Provider

Een betrouwbaar betaalproces is essentieel voor het vertrouwen van je klanten. Kies daarom voor één Payment Service Provider (PSP) om uw klanten een consistente en betrouwbare betalingservaring te bieden. Door uw eigen PSP te koppelen aan onlinebetalen.nl, voorkomt u gedoe met verschillende PSP's en vermindert u de administratieve werkzaamheden. Bovendien krijgt u dan eenvoudig inzicht in al uw ontvangen online betalingen. 

onlinebetalen_edited.jpg
Workflow management

Workflow management

Als het gaat om het opvolgen van debiteuren, is het van cruciaal belang om een goed overzicht te hebben van de complete openstaande situatie en historie van de debiteur.

​

Onlinebetalen.nl volgt debiteuren op 3 manier op

 

  • Per factuur

  • Per debiteur en een gecumuleerd overzicht

  • Per termijn van een betalingsregeling

Reviewing Paperworks_edited.jpg
Klachten management

Dispuut management

Het snel oplossen van disputen is van cruciaal belang voor de tevredenheid van klanten en voor het tijdig betaald krijgen van facturen. Wanneer er een geschil ontstaat over een factuur, kan dit leiden uitstel van betaling waardoor de cashflow wordt verstoord. 

​

Met klachtenmanagement binnen onlinebetalen.nl kunt u effectief samenwerken met collega's en toezicht houden op het snel oplossen van disputen.

service.png
a/b testing

A/B testing

A/B testing is een effectieve methode om workflows te optimaliseren en de efficiëntie te verhogen. Bij workflows gericht op het betaald krijgen van facturen kunt u verschillende workflows met elkaar vergelijken om op die manier te bepalen welke aanpak het beste werkt. Denk daarbij aan het veranderen van de frequentie van herinneringen, het verkorten van verwerkingstijd van betalingen of het wijzigen van betalingsmethoden. Door regelmatig deze A/B testing toe te passen, kunt u de betalingsprocessen blijven verbeteren, hetgeen leidt tot hogere klanttevredenheid, een betere cashflow en een verbeterde efficiëntie van uw processen.

ab.png
Image by Domenico Loia
bottom of page