Functionaliteiten
Hier vindt u een overzicht van een aantal beschikbare functies van ons platform, georganiseerd in categorieën.
Ontdek en navigeer eenvoudig door de verschillende functionaliteiten om te zien hoe ons platform uw behoeften kan ondersteunen en uw bedrijfsdoelen kan helpen bereiken.
"Krijg sneller betaald door je debiteuren"
Koppel je eigen Payment Service Provider
Een betrouwbaar betaalproces is essentieel voor het vertrouwen van je klanten. Kies daarom voor één Payment Service Provider (PSP) om uw klanten een consistente en betrouwbare betalingservaring te bieden. Door uw eigen PSP te koppelen aan onlinebetalen.nl, voorkomt u gedoe met verschillende PSP's en vermindert u de administratieve werkzaamheden. Bovendien krijgt u dan eenvoudig inzicht in al uw ontvangen online betalingen.
Workflow management
Als het gaat om het opvolgen van debiteuren, is het van cruciaal belang om een goed overzicht te hebben van de complete openstaande situatie en historie van de debiteur.
​
Onlinebetalen.nl volgt debiteuren op 3 manier op
-
Per factuur
-
Per debiteur en een gecumuleerd overzicht
-
Per termijn van een betalingsregeling
Dispuut management
Het snel oplossen van disputen is van cruciaal belang voor de tevredenheid van klanten en voor het tijdig betaald krijgen van facturen. Wanneer er een geschil ontstaat over een factuur, kan dit leiden uitstel van betaling waardoor de cashflow wordt verstoord.
​
Met klachtenmanagement binnen onlinebetalen.nl kunt u effectief samenwerken met collega's en toezicht houden op het snel oplossen van disputen.
A/B testing
A/B testing is een effectieve methode om workflows te optimaliseren en de efficiëntie te verhogen. Bij workflows gericht op het betaald krijgen van facturen kunt u verschillende workflows met elkaar vergelijken om op die manier te bepalen welke aanpak het beste werkt. Denk daarbij aan het veranderen van de frequentie van herinneringen, het verkorten van verwerkingstijd van betalingen of het wijzigen van betalingsmethoden. Door regelmatig deze A/B testing toe te passen, kunt u de betalingsprocessen blijven verbeteren, hetgeen leidt tot hogere klanttevredenheid, een betere cashflow en een verbeterde efficiëntie van uw processen.